Tým kvalifikovaných odborníků je připraven řešit případné požadavky a tím zajistit každodenní bezproblémový chod systémů dodávaných společnosti Mikroelektronika. Naším primárním cílem je poskytovat zákazníkům kvalitní poprodejní péči, centralizovat a zpřehlednit řešení jednotlivých požadavků.
Poprodejní služby poskytované převážně na základě jednoznačného smluvního vztahu mezi společností Mikroelektronika a zákazníkem:
HelpDesk - komunikační portál v jehož rámci je zajištěn jednotný tok požadavků a hlášení.
HotLine - zpřístupnění telefonického hlášení neodkladných závažných problémů při provozu informačních systému typu havárie, závažná chyba apod.
Rozvoj software (maintenance) - v rámci této služby je pro stávající zákazníky zajištěn další rozvoj užívaného software tak, aby byl vždy schopen pracovat ve stále se měnícím HW a SW prostředí výpočetní techniky.
Profylaktické kontroly - předmětem jsou preventivní prohlídky stavu provozovaných systémů s důrazem na zjišťování potenciálních problémů.
Konzultace, poradenská a expertní činnost - poskytování činností a prací, k jejichž naplnění je potřeba využít dlouholetých zkušeností a znalostí oboru.
Školení - poskytování školení (i opakovaných) k produktům společnosti Mikroelektronika. ...
a další služby o které projeví zákazník zájem.